Miejsce złożenia dokumentów:
- Osobiście w sekretariacie Powiatowego Zarządu Dróg w Grodzisku Mazowieckim, pokój nr 3, I piętro, ul. Traugutta 41, 05-825 Grodzisk Maz.
- Pocztą na adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Grodzisku Mazowieckim, ul. Traugutta 41, 05-825 Grodzisk Maz.
- Platformą ePUAP na skrytkę: /PZDGM/SkrytkaESP
Nr telefonu: 22 724 05 70 ; 22 724 14 03
Godziny urzędowania: poniedziałek – piątek w godz. 7:00 – 15:00
Podstawa prawna: Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego
Wymagane dokumenty/załączniki:
- Wniosek – wg wzoru
- Inne dokumenty stanowiące załączniki do poszczególnych wniosków
Opłaty:
- 17 zł opłaty skarbowej za udzielenie pełnomocnictwa w przypadku ustanowienia pełnomocnika na konto Gminy Grodzisk Mazowiecki lub w kasie urzędu (wraz z dowodem uiszczenia tej opłaty)
- Inne opłaty wymienione w poszczególnych wnioskach
Termin realizacji spraw: Organy obowiązane są załatwiać sprawy bez zbędnej zwłoki. Załatwienie sprawy powinno nastąpić nie później niż w ciągu miesiąca, a sprawy szczególnie skomplikowanej - nie później niż w ciągu dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postępowania. Nie wlicza się terminów przewidzianych na zawiadomienie stron, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień spowodowanych z winy strony albo przyczyn niezależnych od organu (art. 35 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego)
Odbiór dokumentów:
- Osobiście lub przez osobę upoważnioną wskazaną w pełnomocnictwie
- Pocztą na wskazany adres
- Platformą ePUAP na wskazaną skrytkę
Tryb odwoławczy spraw: Zgodnie z ustawą z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego
Uwagi: Wszelkie inne informacje zawarte są w poszczególnych wnioskach
-
Wniosek - lokalizacja urządzenia obcego
-
Wniosek – uzgodnienie projektu
-
Wniosek – opinia organizacji ruchu
-
Wniosek – zajęcie pasa drogowego
-
Wniosek – opłaty roczne
-
Wniosek – zjazd
-
Wniosek – umieszczenie reklamy
-
Wniosek – sprawy pozostałe